CITAT (Wargen @ 21-08-2003, 09:22)
Snälla nån...hur gör jag om jag vill ta bort Outlook.? Den har aldrig fungerat tillfredställande så det vore ingen förlust. Jag har ju en XP, finns det verkligen något sätt att radera Outlook från datorn? Jag vill ju inte radera en massa annat av misstag..

Jag vet inte om du måste ta bort Outlook. Det bör väl räcka med att installera något annat mailprogram (typ Eudora och Pegaus) och använda det istället? Annars antar jag du kan avinstallera Outlook genom kontrollpanelen, Lägga till/Ta bort program.
Virus är ändå ganska enkelt att skydda sig emot om man är uppmärksam. Det är bara att konstatera att man fortfarande brister där hos många myndigheter och företag. För min egen del har aldrig någonsin (ta-i-trä) ett enda virus letat sig igenom mina filter och spärrar. Så den senaste stormen blåste mig förbi utan att något hände.
Jag tycker att ett större problem än virus är spam, skräpmail, som väller in med diverse erbjudanden om förstoringar av diverse kroppsdelar, snabba lån och billiga bläckpatroner. DET är något som fortfarande är svårt att skydda sig emot.