Jaha nu har även jag varit och tittat på dessa annonser. Jag hade förväntat mig av diskussionen om de bastanta damerna, att de skulle var i minst 180 kg klassen. På en del låter det nästan som om dessa damer var äckliga eller nåt.
Jag tyckte nog att den sk bastanta damen var ganska fin om än inte trådsmal. Dock var underkläderna skitfula.
Håller med Sara. Det finna allt för många ord som är negativa om folk dom drar större än storlek 40. Det räknas dessuton som fritt fram för alla (även de som anser dig ha vett och etikett) att racka ner på storvuxna kvinnor.
Så varför får de inte ens en gång kalla sig kvinnliga utan att man skall ta ifrån dom det. Är dom inte kvinnor eller anser ni att de ser ut som transor?
För mig är det dålig stil att uttala sig negativt om folks kroppar antingen de är trådsmala, tjocka, kurviga, platta, mörka ljusa, långhåriga, korthåriga,rödlätta, har långa ben, korta ben osv. Har man inget positivt att säga om folks utseende så håller man käften helt enkelt och byter samtalsämne.
Alla är den de är och det finns alltid någon för alla.Huvudsaken är att man hittar någon som gillar en som man är.Och att man själv gillar denne någon.