CITAT (Bettson @ 24-08-2006, 22:47)
CITAT (Reserv @ 24-08-2006, 16:07)
CITAT (Gossen Ruda @ 24-08-2006, 15:53)
Hmmm, ser att min fundering inte riktigt går hem. Vad jag undrar är om frånvaron av mullighet betyder okvinnlighet eftersom just den kroppsformen betonas vara kvinnlig?
Jag personligen föredrar och fastnar gärna för slanka kvinnor.......även om mulliga kvinnor även kan tilltala en intellektuellt.

Fortfarande tror jag nog att herrarna har förväxlat kvinnlighet och sexighet.
En sexig kvinna kan vara kvinnlig, men kvinnlighet är inte bara sexualitet.
VI HAR HJÄRNA OCKSÅ. Så kvinnlighet är så mycket mera. Precis som manlighet inte bara är potens även om herrar ofta tyckt tro det. Vi kvinnor uppskattar också att män har hjärna, så att det går att prata med er också och inte bara......
Eller anser ni att kvinnor bara är sexobjekt kanske.
Ja Reserv jag hugger i kväll för kan du uttala dig så här och sedan skriva att du "stör" dig på att de bastanta damerna benämns kvinnliga Då hugger
jag som en piraya.

Om du vill kalla dom bastanta får stå för dig då...jag föredrar att kalla dom fylliga. Och jag "störde" mig inte på att dom fylliga kvinnorna kallades kvinnliga...jag störde mig på att det va´först nu dom gjort underkläder för kvinnliga former. Och vilka former hade dom tidigare gjort underkläderna för..... jag HAR juh sagt att dom har MER av dom kvinnliga formerna.

Vill man missförstå allt så GÖR man det också.