CITAT (Diabolique @ 30-08-2006, 13:08)
Jag står snart inte ut...
Måste ha! Måste ha! Måste ha!
*hjärntvättad av TV-shop*
Har äntligen lite extra pengar för en gångs skull.
Magic BulletJag läste i ett annat forum om två som var besvikna på Magic Bullet och skulle skicka tillbaka sina. Och någon där sa att de som hon kände som jobbade på posten hade sagt att det var vanligt att de blev returnerade till säljaren.
fruberglund... Har du köpt din än?
Vad tyckte du?
Ja, jag köpte den i våras.
Några -
Tycker den är bra för det mesta men är grejerna för torra så kör den inte runt dem så mycket som man skulle vilja. Ibland måste man skaka och köra den samtidigt för att det ska funka.
Den har rätt högt ljud, första gången jag körde den så höll Tindra (minigrisen) på att bli ihjälskrämd. Numera åker grisar och barn ut ur köket när den ska användas för att undvika framtida men
Lök tycker jag inte går att finhacka som jag skulle vilja, har fortfarande inte hittat nåt som hackar lök lika bra som min vanliga matberedare (som är så stor och jobbig att diska). Antingen blir det för stora bitar eller bara smetigt.
Har inte provat allt som går med den heller, jag är så där så jag tröttnar på nya grejer om de inte gör som jag vill på en gång
Några +
Bra att göra t.ex. muffinssmet osv. med när det är vätska med. Då körs det runt ordentligt. Stora mixern som följer med är perfekt att göra smoothies och milkshake i *mums*.
Hacka choklad, parmesanost & göra egna brödsmulor är den ok till.
Det den är helt outstanding på är att vispa PERFEKT grädde! Har använt den när jag gjort tårta. Grädden blir perfekt och är bara att smeta på tårtan...är nästan värt 1000 spänn för att få den mest perfekta grädden
Vet inte om jag rekommenderar den eller inte faktiskt. Jag har ju som sagt inte provat allt som ska gå att göra, den kanske är bra till mycket mer. Har dock inte haft en tanke på att skicka tillbaka, så pass bra bedömer jag den att vara så den får bo kvar hos oss. De som skickade tillbaka kanske inte hade vispat grädde i den
Många delar är det som tar en massa plats så har man inte tänkt att slänga nåt man redan har så kan det bli trångt