Nu har jag stoppat in lite fler bilder!
Jag håller tummarna för att det ska bli så fint som det är i mina planeringstankar. Jag är ju allt lite novis i trädgården och att få blommor och växter att överleva är en konst i sig

CITAT
Tog en titt på dina blider, parabolen var inte dålig funkar den?
Cissi - Visst är den fräck! Tyvärr är den inte min.. hittat på nätet någonstans när jag letade efter bilder på murgröna.. Om den fungerar förtäljer inte historien

CITAT
Roligt att se när växterna kommer dit och få se hur det växer och blir lummigare och lummigare.
Adri-Anne - Ja du, en tellmanskaprifol klättrandes på armeringsnät i bakgrunden kanske kan vara något

Och dammen - ja, den tog säker 10 min att gräva!! Vilket slit va! 60 cm i diameter och lika djup..

CITAT
Häcken blir snyggare och snyggare! Och den har klarat sommaren?
Eva - Jepp, häcken har vårdats ömt! Har säkert fått vatten ett par gånger denna varma sommar
Men den växer väldigt ojämt! Runt träden går det trögt, medan den på andra ställen har skjutit i höjden regält

CITAT
tack för titten
Maudan - så lite så! Jag tycker själv att det är himla skoj att få "titta in" hos folk och se vad ni hittar på

CITAT
Dammen blir säkert jättefin men det som fascinerar mig är alla jättehöga träd ni har "där nere"
Felix matte - Jaha... har vi höga träd? Det har jag aldrig tänkt på... Nåja, de uppskattas inte av alla! Vår granne tittar lite surt ibland när björken fäller och det snöar björkfrön i mängder! De har inga träd själva och hade säkert uppskattat om vi sågat ner den längs marken