NEJ! Tur att mannen nyss fick en lönehöjning på 3000 spänn eftersom jag antagligen går tillbaka till arbetslöshet efter min föräldraledighet! Nej, nu får man jävlar se till att få ett jobb och hålla sig frisk annars är det kört
Sticker inte under stol med att jag röstade på Sossarna, något USA vill jag inte ha här vilket det kommer jobbas mot nu med Moderaterna i spetsen.
Dyra sjukförsäkringar som bara rika (och friska för man får ju inte ta nån försäkring om man varit det minsta sjuk förut) har råd med när sjukvården blir helt privatiserad, ännu sämre för arbetslösa och sjukskrivna (men hallå, det KAN INTE finnas jobb till ALLA och de sjuka kan inte helt plötsligt hoppa upp ur sina sängar och jobba). Detta är scenarion som jag tydligt ser framför mig och som jag inte tvekar på kommer bli verklighet om de nu hinner ändra allt på 4 år.
Det roligaste med det här är att vissa är så rent ut sagt j-la dumma (inte riktat mot nån här så ta inte åt er) att de tror att allt kommer bli guld och gröna skogar och ändras över en natt. Livet kommer bli en dröm och allt kan tas med en klackspark för nu kommer Sverige bli bra. Men tyvärr, nåt som är bra för en person är ju inte bra för en annan.
Bara att bita i det sura äpplet och ta det som det kommer antar jag. Det roliga ska i alla fall bli om 4 år när jag får säga VAD VAR DET JAG SA

Det här är mina åsikter i ämnet och det står jag för! Tack för ordet.