vi får väl se vad som händer men jag känner mig rädd

som långtidssjukskriven med 2 barn och har det svårt som det är nu..ja då ska man vänta sig att få det svårare....och jag kan säga att tyvärr blir iallafall inte jag friskare snabbare för det

om man sedan ska ut och arbetssöka så får man ju panik bara över det....som det ser ut nu i Nynäshamn pga Ericsson och Musköbasens nedläggning (som faktiskt Moderaterna bröt skrivna avtal med) så känns det ju inte lättare....finns så många arbetslösa från 40+ redan nu som blir erbjudna jobb i ex vis Norge
så om jag är nöjd....mest rädd för som det tyvärr alltid har varit rik blir rikare och ja............men jag förstår egen företagare för dom är det ju toppen
nej usch jag vill inte prata politik så låt detta bara bli en liten parantes
måste skriva också att jag verkligen håller med om att det behövs ändring, och det kan ju bli bra att gp försvinner ja det var inte en dag försent

så visst kan det bli bra men det är bara det att jag känner att man sitter lite i den utsatta sitsen...sjuk och tyvärr inte värd så mycket då eftersom att man faktiskt som dom gått ut med ska vänta sig att få sämre ekonomi....