Jag har en IAUDIO, 1gigabyte. Det är säkert en jättefin mp3-spelare om jag kunde begripa mig på den! Ljudet är kanon och det sitter en liten RDS-radio i den. Jag hade också tänkt ha den till att lyssna på nerladdad musik och ljudböcker, radio samt nerladdade radioprogram. Att ladda ner till spelaren via datorn är enkelt, det klarar jag. Men som sagt, det är inga självförklarande instruktioner precis. Misstänker att man förutsätts ha vana vid mp3-spelare; typ det här är inte en nybörjarspelare. Eller oxå är jag väldigt korkad.
Är det någon av er som vet hur IAUDIO funkar? Hur väljer jag ur spellistan tex? Hur byter jag mellan radiokanalerna? Etc, Etc. Min mobiltelefon (S.E. K750i) med radio och mp3-spelare är en barnlek. Fattar inte varför man måste göra saker så krångliga.
En annan sak: Jag var på audiomässa härom helgen. Det finns massor med fina tillbehör till Ipod. Bara Ipod.
Alba, hoppas du hittar en bra och enkel mp3-spelare! Tips: kolla noga hur enkel den är att hantera innan du köper.
--------------------
Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3
|