Idag har jag hämtat min nya Sony Walkman
Jag är så supernöjd! Den är helt suverän tycker jag. Det bästa är snabbladdningen på 3 minuter som räcker i 3 timmar, perfekt om man glömt att ladda och vill ha den t.ex. när man målar huset. Den vanliga laddningen för att få fullt batteri tar inte mer än en timme heller och det är ju inte så länge.
Den är lika stor (eller liten) som mitt pekfinger och har jättelätta menyer och lätt att lära sig. Jag kan redan lärt mig allt som finns och det är ändå inte så lite. Finns många olika inställningar.
Ja, egentligen beror ju allt på hur mycket pengar du vill lägga och vad du vill ha för typ. I-pod har ju t.ex. större skärm, den här är ju "bara" enradsdisplay. Jag gillar dock inte I-pods design (min man har en fusk-Ipod, billig kopia han köpt på nätet).
Min kostade 1299:- på Netonnet (2 gb). 1 gb kostar 899:-. Finns även med radio men inte på Netonnet. Finns i många olika färger men jag ville ha silver. Verkar vara lättast att få tag på rosa och violett (de färgerna kanske säljer dåligt). Netonnet har många mp-3 att välja på med bra priser och just nu har de fraktfritt också, det var därför jag passade på, annars kostar frakten minst 99:-.
Finns ju många billigare men som med allt annat så får man ju vad man betalar för. Min man köpte en fusk-Ipod för 300 spänn på nätet och den menyn är hur krånglig som helst, jag fattar inget och batteriet håller knappt alls.
Som sagt, jag är i alla fall supernöjd och tycker den är värd varenda krona (påpekade för min man att jag minsann inte fick nån riktig present när jag fyllde 30 förra året och nu ville jag ha en sån

).
Lycka till med ditt val och skriv gärna vad det blev för spelare sen.