Attans, lyckades avslöja mig som okunnig tedrickare

...o det är jag. Konstigt nog dricker jag stora mängder te men har ännu inte kommit till den där finsmakarkänslan. Köper tepåsar

för det mesta. Ibland så slår jag till och köper nåt i lösvikt när jag är i stan men vanedjur som man är vill jag ha mitt Indian spice ......
Om du räknar noga och lägger till nåt annat i affären så att du kör på något slags upplevelse-tema? Upplevelse av lugn och ro o då kan du sälja ljus, ljusstakar, sköna kuddar, böcker...eller så satsa på japanska trenden.
Tror dock att du bör ha något vardagligt i tillägg så att inte folk bara går in där dels när de behöver fylla på téförrådet(inte så ofta) eller när de är ute för att köpa presenter(inte heller så ofta). Billiga , eller orginella ljus kan ju vara en sån enkel sak, tänk bara på Ikeas storsäljande 50-pack stearinljus!
Du måste göra dig känd för nåt särskilt förutom téerna tror jag för att överleva som butik. Internetbutik är förmodligen lättare, mindre omkostnader och därmed får du längre tid på dig att köra in dig.