Nja, tycker inte det är så kryddigt, eller så har jag blivit avtrubbad, som det låter. Tycker det är ett ganska milt te men med smak...äsch, det är svårt att beskriva smak. Dricker det med mjölk o lite grädde dock inte socker. Bälgar i mig många stooora glas om dan och därmed blir det ju svårt att byta sort för jag är inrotad med denna.
Ser när jag läser igenom vad jag skrivit att jag är rätt konservativ..

De andra sorterna jag köpt blir liggande till nån dag när Indian...är slut i skåpet. Antagligen skulle jag nog behöva köpa nåt riktigt bra te nånstans för att upptäcka det.
Bra att du har ett tema, tror det är grejjen samt att dividera omkostnaderna per dag eller vecka och kolla om det är rimligt att du får in motsvarande och högre summa. Det svåra är nog att inte vara överoptismisktisk, fråga mig jag har en son som startat upp ett heltufft projekt.
Jag håller alla tummar för att det lyckas för alla som har geist nog att försöka men som sagt , det skadar inte att räkna många gånger och tänka igenom saken noga OM kostnaderna är höga. Annars, låga omkostnader , då är det bara att köra och acceptera att man är fattig under inkörningsperioden.....som i och för sig kan bli lång....nä, nu ska jag sluta vara realist, eller var det pessimist?