Så här såg det ut i God morgon tråden i fredags
CITAT (Evgeni @ 13-10-2006, 08:03)
.gif)
Denna dagen av idag, är en helt ny dag och jag har sovit som en stock
och är inte ett dugg taggig

:wub: :lol: :lol:
Ha en bra fredag alla!

....
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 13-10-2006, 08:07)
God Morgon!
Ja, denna dagen av idag är en helt ny dag - närmare bestämt fredagen den 13:e!
Ha en bra dag trots allt!
Olle
.....
Eftersom jag har haft 13 som turnummer i hela mitt vuxna liv, så skrattade jag hjärtligt och bestämde mig för att skriva nåt underfundigt tillbaka om det. Men först skulle jag gå och hämta mig lite frukost. Och sen dess har jag inte varit här
Jag gick ut i köket för att steka ägg, tog fram stekpannan,....sen var jag bortom all hjälp. Jag fick ett ischias-anfall som inte liknar denna värld. Fem minuter senare kunde jag inte röra mig över huvud taget. Det är bara ren tur att jag hade telefonen i fickan så att jag kunde ringa efter hjälp. Historien om hur jag kom till vårdcentralen och hem igen är bara för dråplig. Men dit kom jag och prover för att utesluta propp togs. Värktabletter som gjort att jag varit helt groggy sen dess fick jag. Just nu när jag skriver det här är första gången som jag alls klarar av att sitta.
Jag har legat på ett liggunderlag på golvet utan kudde i två nätter. Ni kan ju bara gissa hur resten av kroppen mår. Det enda som fungerar någorlunda bra, är att gå med små korta steg, fram och tillbaka i huset.
Vilken pers det varit
Men, kanske att jag ska omvärdera det där med tretton som turnummer
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!