CITAT (Evgeni @ 17-10-2006, 12:14)
[

Okej då, har väl haft tur då ( suck ), men du, då har faktiskt han också haft tur
Men ärligt talat Betsson, det gör mig förtvivlad att läsa om hur du haft det. Det där är sånt man läser om och inte vill tro händer i verkligheten ( även om man innerst inne vet att det är så ).
Du har min allra största beundran som rott hela din familj i land, trots ett sånt stenhårt motstånd. Fantastiskt bra kämpat. Många skulle gett upp ska du veta ( fast det vet du väl redan)

Ge upp fanns inte på kartan, sina barn ger man inte upp. Dom kämpar man för tills man stupar, det skulle vem som helt gjort.
OCH hon var som en orkan i nitton år. OCH ett stort hot mot hela famlijen.
OCh det är som min man sa mer än en gång, om du tycker hon är jobbig hur tror du då jag hade det som bodde ihop med henne. Så jag är både arg och tycker synd om maken faktiskt. Men han har ju till viss del rätt. Han var barn och bodde hos henne, helt utlämnad och hjärntvättad. OCh en hjärntvättad som ska lämna de inpräntade begreppen upplever stor ångest.
Men idag har jag min familj kvar, men hon har inte sin. Alla hennes tre söner slutade nämligen att träffa henne samtidigt för fem år sedan. De insåg helt enkelt att de inte ville riskera sina famlijer någon av dom.
OCh visst är jag glad att jag har min familj kvar de dagar jag orkar.