CITAT (Ophelia @ 28-10-2006, 05:34)
Har faktiskt ingen aning om hur ni är. Nog kan ni, precis som jag och många andra, lägga in personliga påhopp. Det kallas för att vara mänsklig.
Jag skulle nog ljuga om jag skrev att jag absolut INTE ansåg att ni ALDRIG har skrivit ett personligt påhopp här. Lite personligt var det nog som ni skrev (efter ha läst inlägget i julgrejen). Ni är varken bättre eller sämre än andra.
Det där kallar jag för diplomati av högsta rang Ophelia

. Och jag håller med dig om att det inte finns några ofelbara personer här. Det vore ju ganska underligt.
Men så var det ju heller inte riktigt det du svarade på, som jag undrade? Men det var kanske jag som uttryckte mig diffust. Min fråga var : Är det så här jag upplevs? För om det skulle vara så, måste jag göra nåt åt det. Så vill jag inte ha det. För mig handlar det här inte om en specifik tråd, utan hur jag upplevs i det stora hela.
För mig handlar den här tråden om de här orden:
CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 14:08)
Ni två står för majoritetetn av personangreppen. 
Och eftersom jag är lika mänsklig som alla andra, har jag ett behov av att få svar. Om svaren sen är positiva eller negativa, det får jag ta tag i, och arbeta vidare med.
Det handlar alltså
inte om vem som är bra eller vem som är dålig, utan om jag är en av de två personer som står för majoriteten av personangreppen här på Odla.

. Det är tyvärr så jag tolkade de orden
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!