Jag skulle ha kunnat be dig om ursäkt för mitt inlägg Hannele, men det skulle vara ganska poänglöst, eftersom jag inte skulle mena det. Men jag skulle ha kunnat skriva samma sak med andra, snällare ord.
Betydelsen skulle dock förbli densamma. Du begick inte personangrepp, du angrep en hel grupp av personer. Och sånt reagerar jag väldigt starkt på. Ärligt talat Hannele, så föredrar jag ett regelrätt personangrepp, då har just den personen som blir angripen åtminstonde en chans att försvara sig.
Jag har tyvärr ofta upplevt dig som en person som varken kan förstå eller acceptera att andra har helt andra värderingar eller känslor än dig.
Jag kan ta ett exempel, Du älskar alla sorts väder. Men här finns folk som helt enkelt blir sjuka i själen av en del väderlekar eller den mörka årstiden. Det kan inte du förstå, utan lägger in en massa inlägg om att man ska vara glad, nöjd, ta på sig varma kläder eller tända ljus...osv. Vad jag saknar i det läget Hannele, är att du åtminstonde visade lite respekt för de människorna. Eller helt enkelt är tyst om du inget snällt har att säga.
Vad jag skrev nu, är ingenting som du exakt har skrivit. Jag har bara plockat lite ur mina minnen.
Jag respekterar dig många gånger, men den här gången blev jag arg och det står jag för. Det är förmodligen inte sista gången heller. Vi är ju trots allt fortfarande människor med känslor.
Jag tror inte vi kommer längre än så här Hannele. Du får ha en fortsatt trevlig helg.
Nu ska jag fortsätta att umgås med min familj
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!