CITAT (AnitaGg @ 28-10-2006, 21:32)
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 17:53)
CITAT (pejori @ 28-10-2006, 17:08)
att
alla missuppfattar dej är kanske en liten vink om att se över hur du uttrycker dej i skrift.

Du antyder väl inte, att jag kanske är dyslektiker, inte kan skriva tillräckligt bra för Odla??
Alla missuppfattar mej inte, bara ca fem personer, alltid de samma.
Har du räknat in mig i dom fem personerna? Om inte, så är siffran felaktig.
Jag orkar mycket sällan svara emot när du håller låda, och ska jag vara ärlig så tror jag du skulle bli ruskigt besviken om dom där 5 personerna också slutade bry sig. Vad i hela världen skulle du ha för roligt då?
Du spelar ett spel som går ut på att få igång bråk. Det är både uppenbart och ganska löjligt ibland.
Pejoris tips om att fundera över hur du uttrycker dig i skrift när du känner dig "missförstådd" är ju egentligen jättebra om det nu vore så att du faktiskt skulle tycka det var trevligt att slippa bli "missförstådd".
Men så är det nog inte tror jag, och det tänker jag fortsätta tro till dess att motsatsen bevisats.
Du får nog räkna in mig också, men jag brukar strunta i att diskutera, i de flesta fall, eftersom jag inte orkar försöka förklara saker för någon som medvetet vägrar lyssna på vad man säger.
Kan vi inte släppa den här diskussionen, som pågår i TVÅ trådar helt plötsligt (rekord?) åtminstone i en av trådarna?