CITAT (Inga från Närke @ 03-11-2006, 00:11)
Så gör man medlemslistan ännu mera obegriplig om man kolla den och även hur många medlemmar det är. Allt blir ju felaktigt om man skaffar flera nick.
Jag tycker det borde rensas i medlemslistan för den är ju helt missvisande p.g.a. av detta. Finns "medlemmar" som aldrig har gjort ett inlägg.
Varför blir man medlem i ett forum om man inte vill skriva där för man kan ju läsa ändå.
Men jag vet att det finns medlemmar som har mer än två nick för att kunna skriva sina åsikter flera ggr och hålla med sig själva.
Jag tycker det är fegt om man inte kan stå för sin åsikt i sitt gamla nick.
Tycker som en del att det borde inte gå att lägga in mer än högst 1 nick sedan om man är flera i familjen så borde man få ansöka om ett till från Admin.
Håller med dig i stort - förutom när du skriver:
"Finns "medlemmar" som aldrig har gjort ett inlägg. Varför blir man medlem i ett forum om man inte vill skriva där för man kan ju läsa ändå." Det måste väl ändå få vara upp till var och en om man vill delta aktivt genom att skriva på forumet! Om man inte är registrerad medlem så kan man inte se vilka trådar man redan har läst och vilka som är nya. Man kan då heller inte delta i omröstningar.
Det är flera som läser en tid på forumet innan de hoppar in i diskussionerna.