CITAT (alle @ 03-11-2006, 09:23)
Jag är en ny medlem så förmodligen blir jag väl ignorerad nu
(hur många inlägg måste man göra innan man har rätt att ha en åsikt?) men jag vill ändå göra två invändningar.
För det första, många loggar in från sin arbetsplats, hur skulle det då fungera med bara en medlem per dator? Det kan ju faktiskt förekomma fler Odlaiter på samma arbetsplats.
För det andra, många-jag själv t.ex.-kan nog under en lång tid nöja sig med att bara läsa inlägg utan att kommentera, och sen när tiden är mogen våga sig på ett inlägg. Detta innebär ju att trots att man inte skrivit något tidigare så kan man mycket väl veta vad som avhandlats.
Lev väl, Alle
Hur många inlägg du måste skriva för att bli "sedd ", vet jag inte, men jag tror det ofta beror på sättet du skriver

, jag kanske har fel, men det är så jag tror.
Själv läste jag här ett bra tag innan jag tog modet och registrerade mig.
Eftersom jag är en väldigt spontan och livlig människa IRL, så var jag ju det här också. Jag gick nog till överdrift och många undrade vem i sjuttsingen jag var, som kom instövlande och slängde ur mig åsikter till höger och vänster. Idag har jag full förståelse för de andras reaktioner.
Men, man lär så länge man lever, och jag
försöker komma ihåg hur det kändes då jag var ny, men det är inte lätt alla gånger ( när de där förbenade fördomarna ploppar upp som svampar i skogen ).
Hoppas du kommer att trivas här i alla fall alle
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!