CITAT (Berith @ 03-11-2006, 08:35)
CITAT (Bettson @ 03-11-2006, 09:30)
CITAT (Berith @ 03-11-2006, 09:09)
CITAT (Evgeni @ 03-11-2006, 07:01)
Personligen, tycker jag nog att det är bland det löjligaste du kan göra. Kan du inte stå upp för den du är, vem kan du då stå upp för

Precis. Och jag blir väldigt misstänksam mot medlemmar som (nästan enbart) förekommer i knepiga trådar med ännu knepigare ämnen. För att inte tala om hur genomskinligt det är när nya nick pratar om sånt som dom inte borde kunna känna till om gamla medlemmar eller diskussioner. (Var det väl också malin som tyckte längre upp....?)
Det kan jag nog hålla med om...... vilket är synd
För samtidigt kan det innebära att en "riktig" ny medlem blir snorkigt eller illa bemött vilket också har skett.
Men själv gör jag nästan alltid så att den typen av medlemmar som så att säga känner till allt trots att det är deras första inlägg, dom ignorerar jag tills jag vet bättre.
Japp, samma här. Håller speciellt med om det sista.
Jag förstår att jag är misstänkt igen.
Vem är jag då?
Jo, en person som ralmade in på odla nu genom mitt journalistyrke. Vi var (märk väl VAR) några kolleger som hade i uppdrag att ta pulsen på forumvärlden för att se vad människor i allmänhet ventilerade utan att vara styrda. odla tillhörde ett av dem jag blivit utsedd att granska lite närmare. En intervju på stan eller en enkätundersökning speglar inte sanningen alla gånger, och hade jag lagt pappren på bordet direkt hade denna undersökningen varit missvisande den också.
Jag har uppträtt i detta fora med andra signaturer, men då bara helt sporadiskt och för det mesta helt passivt. Några inlägg har jag skrivit mest för att styra in ämnet på det vi för tillfället hade påå agendan.
Den som finns nu under signaturen Afrodite är jag själv.
Jag frikopplades från uppdraget på egen begäran eftersom det dykt upp ett intressantare jobb. (frilansare)
Den tid som jag "smygit" på er har gjort att jag kommit att trivas ganska bra här. Öppet klimat där inga oskrivna regler i form av "förbjudna ämnen" verkar förekomma. I alla fall som jag tolkat det.
Då jag är intresserad av människor och tycker att det är väldigt intressant att höra vad andra har att säga gör att jag hängt mej kvar här.
Mitt yrke är inte sällan en black om foten eftersom t.o.m även närmaste umgänget ibland har en spärr för vad dom säger i mitt sällskap.
Nu kanske jag gjort mej omöjlig här också, men jag tyckte mej vara skyldig er det, så jag får se hur fortsättningen blir och om jag dyker upp här igen.
Men en sak ska ni tänka på innan ni misstänker att någon "gammal" forumist uppträder med ny signatur är att det finns fler än jag som avvaktar i kulisserna innan man gör sitt första inlägg. Man har haft tid på sej att lära känna vissa av er och även tidigare diskussioner. Det gör att man är ganska insatt i vad som hänt och kan få det att verka som om man är en förklädd forumräv som inte vill stå upp för sina åsikter.
Ha det gott, coh tack för uppmärksamheten. Jag inser att jag nog gör bäst i att "dra vidare nu
Afrodite.