CITAT (afrodite @ 03-11-2006, 10:17)
Jag förstår att jag är misstänkt igen.
Vem är jag då?
Jo, en person som ralmade in på odla nu genom mitt journalistyrke. Vi var (märk väl VAR) några kolleger som hade i uppdrag att ta pulsen på forumvärlden för att se vad människor i allmänhet ventilerade utan att vara styrda. odla tillhörde ett av dem jag blivit utsedd att granska lite närmare. En intervju på stan eller en enkätundersökning speglar inte sanningen alla gånger, och hade jag lagt pappren på bordet direkt hade denna undersökningen varit missvisande den också.
Jag har uppträtt i detta fora med andra signaturer, men då bara helt sporadiskt och för det mesta helt passivt. Några inlägg har jag skrivit mest för att styra in ämnet på det vi för tillfället hade påå agendan.
Den som finns nu under signaturen Afrodite är jag själv.
Jag frikopplades från uppdraget på egen begäran eftersom det dykt upp ett intressantare jobb. (frilansare)
Den tid som jag "smygit" på er har gjort att jag kommit att trivas ganska bra här. Öppet klimat där inga oskrivna regler i form av "förbjudna ämnen" verkar förekomma. I alla fall som jag tolkat det.
Då jag är intresserad av människor och tycker att det är väldigt intressant att höra vad andra har att säga gör att jag hängt mej kvar här.
Mitt yrke är inte sällan en black om foten eftersom t.o.m även närmaste umgänget ibland har en spärr för vad dom säger i mitt sällskap.
Nu kanske jag gjort mej omöjlig här också, men jag tyckte mej vara skyldig er det, så jag får se hur fortsättningen blir och om jag dyker upp här igen.
Men en sak ska ni tänka på innan ni misstänker att någon "gammal" forumist uppträder med ny signatur är att det finns fler än jag som avvaktar i kulisserna innan man gör sitt första inlägg. Man har haft tid på sej att lära känna vissa av er och även tidigare diskussioner. Det gör att man är ganska insatt i vad som hänt och kan få det att verka som om man är en förklädd forumräv som inte vill stå upp för sina åsikter.
Ha det gott, coh tack för uppmärksamheten. Jag inser att jag nog gör bäst i att "dra vidare nu
Afrodite. :wub:
Misstänkt för vad? Du har ju erkänt att du har flera.
Vet inte vad ´jag ska säga om ditt "smygande" med olika nick
mer än att jag tycker det är skitfegt att inte våga stå för sitt ord.
Om du nu ville kika i smyg på folket här så behövdes väl inga nick alls.
Det är väl först när du loggar in och försöker "styra" ämnet...
som undersökningen blir missvisande.
Faktiskt så bryr jag mig inte desto mer om du numera är "äkta"
eller ännu en fegskit under nytt nick.
Så allvarligt tar jag inte på forumvärlden att jag skulle lägga
någon större energi på att luska ut vem den o den är.
Ha det gott och skriv på så mycket du vill och orkar,
men helst då som den du är.