CITAT (Tezzla @ 03-11-2006, 12:15)
Någon skrev att man ska skriva något i sin profil för att "verka mer seriös". Jag reagerar lite på det eftersom min egen profil är helt tom och så vill jag ha det. I alla fall för tillfället. Detta är ett forum på nätet, jag har ingen lust att "lägga ut mig själv", även om jag skulle göra det på ett anonymt sätt. Jag blev medlem här för att kunna läsa och ställa frågor om trädgård. Sen halkade jag in på OT-forumet också.
Är jag mer oseriös än andra för att min profil är tom?

Nej vännen, du är inte mera oseriös. Du bara riskerar att bli bedömd som mera oseriös pga att andra människor missbrukar detta med dubbla identiteter.
OCH nu betraktar jag inte dig om oseriös eftersom du skrivit en del. Men när ditt första inlägg kom så kikade jag på din profil och det gjorde många andra också skulle jag vilja säga, vis av skadan.
OCh inte behöver man fläka ut sig på profilen. Men att tala om ungeför hur gammal man är, ungefär vilken del av landet man bor i. VIlket typ av trädgådsskötsel man gillar bäst eller om man har en speciell hobby det skadar ingen men det ger en fyllighet till vem du är.
Ibland om jag skulle behäva hjälp m,ed någon särkilt så dribblar jag faktist lite i folks profiler och skickar ett PM med en fråga. Inte alls ovanligt faktist.