CITAT (pejori @ 03-11-2006, 12:34)
Visst förekommer det, att odlaiter har dubbla nick, men för mej är det inget jag funderar på
"ser" väl ibland tydliga tecken på en gammal medlem, men för mej är det bara namn...
är det en medlem som vill trissa upp debatten, så är det väl upp till dom övriga att inte nappa på betet
att vara misstänksam på nya medlemmar är inte bra heller, dom ska inte behöva "bevisa" vilka dom är, för att bli bekräftade för sina åsikter.
sen håller jag med om, att medlemmar som enbart dyker upp i diskussionerna, inte är seriösa, så¨dom struntar jag i helt enkelt.
men jag begriper inte, hur man kan hålla reda på flera nick....jag har fullt upp med mitt eget nick jag...

VIsst hålller jag med Pejan. Men visst gäller det att inte nappa på provokatörer. Men det krävs viss erfarenhet för det. Man trampar i den syltburken både en och två gånger innan man är vis av skadan.
Och tyvärr så innebär det att nya ibland måste " upp till bevis" innan man svarar dom. Fast det är deras första nick
Men det finns alltid någon oerfaren som nappar. Och så drar skiten igång igen.
Och ibland har vi alla upp och nergångar i ur vi mår och hur "klartänkta" vi är och var vår tröskel gör för vad vi orkar att "välja att ignorera" ligger.
Det är därför det är så nedrigt med detta ofog med dubbal nick.