CITAT (askar @ 03-11-2006, 14:33)
Nu är jag hemma igen.
Läser och förundras över att en som erkänt att han/hon
skrivit under flera nick, försökt "styra" diskussioner mm...
att denne blir så hjärtligt bemött och ombedd att inte sluta skriva.
Inte för att jag har något emot det... men om det varit
ett annat nick som kanske inte skrivit kuliga "krönikor".
Hade den mött samma välkomnande.

...
bara mina funderingar.
Måste säga samma sak. Nog för att jag uppfattade afrodite som så uppenbart någon som drev gäck i skrift på ett öppet sätt och var vansinnigt rolig. Jag menar i krönikorna var hon så uppenbart satirisk så man inte kunde ta miste.
Men jag läste inte hela hennes inlägg vilket jag gjorde senare.
Vad jag starkt reagerade på:
Att man hade en uppdragsgivare som skulle ta tempen på vad folk diskuterade. Dvs vi har varit några dj***a försökskaniner. Undrar bara vem uppdragsgivren var.Förmodligen någon politisk organisation eftersom afrodite nu har fått nytt jobb.
Att hon drev flera nick för att starta diskussion i det ämne som hon var satt att undersöka. Det är ju just det med flera nick och att man styrt personer utan deras medvetenhet om detta som så många gånger startat bråk och gjort folk ledsna.OM afrodite skulle studera oss varför manipulera oss.
Och så sitter man här igen och undrar över en massa falska nick. Vem som är vem osv. OCh när en massa falska nick är i omlopp så kommer det genast efterföljare, för kan den så kan jag.
Nej Jag vill ha en redovisning av afrodite vilka nick hon har här på odla. För jag vill inte känna mig som ett driftskucku även om afrodite är rolig i sina kåserier.
Kalla mig glädjedödare om ni vill men ärlighet är en egenskap som står väldigt högt upp på vår lista.
Nu järnvägar skriver jag till Ingemar och frågar. För jag blir mera och mera arg ju längre dagen går. Speciellt eftersom afrodite påstår att det finns flera därute som bevakar oss.
Fy farao säger jag bara.