CITAT (Evgeni @ 03-11-2006, 14:13)
Som jag redan har sagt, så gillar inte jag heller att behöva bli misstänksam mot folk. Ibland är det svårt att låta bli, jag vet. Men jag har själv blivit misstänkliggjord i början när jag skrev här. Så jag
vet hur ont det gör. Så snälla ni misstänk ingen i onödan
Och ni som är besvikna på Afrodite, jag förstår er till fullo. Och kanske är jag lite besviken själv också. Men, åtminstonde jag tycker att h*n ska ha all heder av att träda fram och erkänna. Om alla som går under falsk flagg kunde göra det, då skulle vi slippa sånt här. Det gör mig fruktansvärt ledsen på alla oskyldigas vägnar.
Och till er som tycker att det är konstigt att en " ny " känner till så mycket om alla andra, kan jag bara säga att det inte är ett dugg konstigt. Om du har läst här länge innan du registrerar dig, har du ju redan fått en inblick i hur folk " är ". Så var det i alla fall för mig. Och det kan ju tyckas väldigt märkligt, att jag som tycker så mycket om mycket, kan vara " feg". Men det är dagens sanning. Jag vågade helt enkelt inte. Men bara jag väl klev över tröskeln så var jag inte ett dugg feg längre

:P :lol: :lol:
Jag ids inte misstänka ... det brukar visa sig så småningom.
Om inte annat så har vi alla olika skrivstil
Eller så glömmer man bort och skriver in ett och samma i olika profiler
Och om sanningen ska fram så har jag svårt för att hålla reda på
en massa nick.
Minns inte när du kom in Gillan, men hoppas verkligen att jag inte
misstänkte dig för att var troll.