CITAT (Evgeni @ 04-11-2006, 08:12)
Egentligen är väl det här en fråga till er som tycker att det är helt ok att ha hur många nick som helst, utan att det bekommer er ett dugg?!!
Menar ni på fullaste allvar, att ni inte bildar er en uppfattning om personen bakom " nicket" ?!! Och att ni inte vill att vi andra ska tycka nåt alls om er?
Det låter i så fall i mina öron som helt " onormalt ". Observera att jag
inte använder ordet dömer. Det är en vesäntlig skillnad på att döma nån, eller att bilda sig en uppfattning.
Själv bildar jag mig i alla fall en uppfattning om er på sättet ni skriver, och hur/på vilket sätt ni skriver

:P
Jag heter det jag heter för att jag heter det jag heter. Och för att jag hette det redan på gamla forumet, på den tiden man inte behövde fundera över om man avslöjade för mycket om sej själv.
Visst är det OK med nick, alla kan ju inte registrera sej med sina namn eftersom det helt enkelt kanske är upptaget. Men jag tycker det är fruktansvärt lågt att regga flera nick enbart för att ställa till bråk här. Ni tror väl inte att Afrodite var först?
Jag bildar mej också en uppfattning om vilka ni andra är genom det ni skriver. Konstigt vore det väl annars...