Medlem
Antal inlägg: 1 884
Medlem nr: 7 335
nu när alla klagar på haloween barnen så undrade jag om folk inte själv gjorde såna saker men inte på en speciell dag för nån stans måste ju barnen få hyss ideerna ifrån eller?
--------------------
If you don't think you can defeat your opponent because your short, just remember, paper cuts hurt too.
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Jag hade gärna svarat på alternativ ett, om det inte stått att man idag tycker att det var hemska saker. Vi ( mina kamrater och jag ), var alltid busiga. Det var alltid nåt hyss på gång. Och där kan vi tala om föräldrar som rev sitt hår som självklart blev grått i förtid , ( i alla fall så länge vi var närvarande, de kunde ju gärna inte skratta öppet!?)
Men , vi var aldrig elaka eller åsamkade nån skadegörelse. Det allvarligaste vi sysslade med var väl att palla äpplen. Och det var så oooootroooligt spännande. . Det är väl därför jag fortfarande kan ha minnen i ryggmärgen av att " pallade " äpplen smakar godast
Och jag har verkligen inget emot att vara busig även som vuxen. Det tillför bara en extra krydda
Skönt och se i alla fall, att man inte är ensam om att komma ihåg hur det är att vara barn, och att det barnet fortfarande lever
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!