Igår var vi och tittade lite.
Först tittade vi på den begagnade teutonian. Den verkade jättebra och hade alla tilbehör iaf jag kan komma på. Men klädseln var lite för sliten och fläckig tycker jag...
Sen var vi på ett antal barnvagnsaffärer... Det finns ju verkligen de som är hur dyra som helst och jag begriper inte vari skillnaderna ligger som berättigar de prisskillnaderna. Visst jag förstår att ett känt märke kostar mer än ett okänt men om man tittar på tex brio så finns ju massor med olika vagnar inom märket också. Vi hittade faktiskt en vagn, som var intressant "trots" att den var ny. Det var just en brio, en "nova classic", den kostade 3000:-. Det tycker jag verkar vara ett bra pris för en ny vagn!? Eller?! Sen kommer vi ju få köpa till en del grejer förstås, tex åkpåse och skötväska så det blir ju lite mer pengar i slutänden... Idag ska här surfas ännu mer om detta, det kan jag säga!
Är ni skrockfulla och tycker att man ska vänta med att köpa alla grejer till bebisen i princip kommit? Eller? Det känns lite tidigt kanske än, bebisen kommer ju inte förrns i april... Men om man hittar nåt bra till ett bra pris kanske man lika gärna kan slå till eller?