Varför har jag en tatuering? Ja, mest för att min man ville att jag skulle ha en...
Tidigare skulle jag definitivt inte ha någon tatuering. Dels för att jag inte ville ha en oformad konstig grej när jag blev gammal och dels för att jag tyckte att de flesta tatueringar var fula. Och inte minst tyckte jag att det var gräsligt med tatueingar på vissa ställen, som armar tex.
Men så såg jag några som hade riktigt snygga tatueringar, detta var strax innan min 30års dag. Jag råkade nämna för min man att jag kanske eventuellt skulle kunna tänka mig en liten nånstans. Det resulterade i att jag fick en tatuering i 30års present.... Så det var bara till att välja ställe! Motivet var enkelt faktiskt, fastnade direkt för ett par fiskar som simmar runt i en ring, e född i fiskarna.
Efter mycket om och men blev platsen tillslut ankeln, av den enkla anledningen att den inte kommer att tappa fomen på samma sätt som om den satt på rumpan eller magen tex. Rynkig kommer den att bli, det är ok.
Det är ju så att ankeln är en av de få ställen som inte påverkas så mycket av viktupp- och nedgång.
Nöjd ä jag iallafall!