Hej Eva!
Jag måste tipsa dig om
Torekovs WarmbadhusNär jag slutade mitt förra jobb fick jag en ansiktsbehandling De Lyx som present - och jag lovar att det är det mest underbara 115 minuter jag varit med om i hela mitt liv - nästan i alla fall
Stället i sig ser inte så mycket ut från utsidan .. men när man kommer in! Jättemysigt! Litet och trångt och underbar atmosfär. Man kan föreställa sig alla gamla sjömän gå omkring där inne nytvagade och nyrakade. Det var ju syftet från början med huset - att få sjömännen fräscha efter veckor på havet.
Behandlingen.. jag njuter bara jag tänker på det! Ansiktsmassage, djuprengöring, färgning av ögonfransar, handmassage och lätt ryggmassage - allt detta underbara i en stor varm säng stundtals under ett varmt duntäcke med endast vågornas brus strilande från högtalarna..
Jag rekomenderar det verkligen! Helt underbart! Kostnaden är 975 kr - och det var värt vartenda öre!

Nu erbjuder de ju inget helt weekendpaket - men det kanske kan kompletteras med något annat trevligt? Det ligger ju i underbara trakter med underbar natur och en fin golfbana i närheten!
Så övernattning på ett mysigt hotell, tångbad och massage den ena dagen, lite golf och en De Lyx behandling som grädde på moset den andra dagen - sedan mår hon som en prinsessa