CITAT (maudan @ 16-11-2006, 16:09)
CITAT (Alba @ 16-11-2006, 15:19)
Jamen fattaru inte - dans är livet för tjejen. Skolan vad är den - ja säkert pest och pina emellanåt. Du minns väl själv. Alltså morsor dom fattar noll.

:D :D :D :rolleyes: :P :P

nej...dom har aldrig fattat nåt...mycke märkligt egentligen...sen när dom får egna barn...blir det nåt annat ljud ...mamma hur gjorde du...typ

Jo men det är precis det det är för henne, hon räknar timmarna till nästa träning eller tävling. Och då tycker jag att hon också kan tänka på att för att kunna hålla på med det sen så måste hon ju ha ett jobb där hon kan tjäna pengar, det är ingen billig hobby precis.
Sen måste hon ju också förstå att eftersom träningen ligger lika långt på andra sidan stan mot vad vi bor så är det ju vår lediga tid som går åt att köra henne, hon kan inte bara ta det för givet. I ärlighetens namn måste jag säga att oftast gör hon inte det heller, precis som Monika säger ena minuten kryper hon upp i knät och är hur mysig som helst men sen kommer de här perioderna när man inte är värd vatten, inte fattar någonting och är född på stenåldern. Skoltrött kan ju också vem som helst bli och jag kan inte påstå att jag avundas henne att gå 20-30 min varje morgon i mörker till skolan, men det är ju bara nu den här perioden det är så.
När man sen skriver 42 poäng av 150 möjliga på ett prov och är tvungen att göra om det för att få godkänt, då känner jag att jag måste få sätta ner foten.