såhär är det: för några evckor sen innan han blev förkyld har jag låtit honom gå lite lös i skogen i sin egen takt och jag har tyckt mig se en liten förbättring. fortfarande blir han fort trött ute men han är inte alls lika flåsig och andfådd efter att vi har kommit hem. och angående förkylningen tänkte jag som så att om man ska mäta hans lungkapacitet och kolla om han har astma så kan man få väldigt missvisande svar under en förkylning..
jag tror inte att hundar och katter smittar varandra däremot kan de smitta andra hundar..
och det är ju så att jag ska till en speciell dam och hon har ju inte hur mkt tider som helst men dock hur mkt bokningar som helst..

när jag skaffade max hade jag pengar så pass att jag hade möjlighet att ta honom till vet men det är svårt att förutse hur de närmsta tio åren ska se ut..... jag var tex tvungen att punga ut med nästan 6000 kr när han fick lunginflammation efter att försäkringen gått in.
just nu är det lite hårt ekonomiskt och även vet tycker att jag ska vänta och se om förkylningen går över innan jag bokar ett besök för att undvika missvisande svar vilket kan vara minst lika illa som inget svar alls.
går förkylningen inte över så självklart uppsöker jag vet då.