Jag är helnöjd med min Samsung Digimax V3! Det fanns en lite dyrare, V4, den har mer pixlar, men jag har tagit alla bilderna i mitt fotoalbum med den här. Närgräns 6 cm med macro. Optisk zoom, digital zoom och flera olika inställningar för bildstorlek, om man använder inställningen "e-post" behöver man inte förminska utan bara skicka rätt ut på nätet. Informationen på displayen går att ställa in på svenska, hur lätt som helst att hitta. Rörliga bilder med ljud så länge kortet räcker. Det går att köpa större minneskort oxå. Enda nackdelen är att det inte går att ladda batterierna via datorn, men jag köpte uppladdningsbara batterier och en laddare, inte så dyrt faktiskt, så nu är inte heller det några problem. Jag köpte oxå min kamera delvis för att spara pengar. Bilderna bränner jag sen på en cd-skiva och kan kolla på dom via dvd-spelaren på tv.n. (det finns billiga dvd-spelare oxå) Inga dyra fotoalbum, tar lite plats, och aldrig några misslyckade bilder att skicka tillbaka (man tar enkelt bort dåliga bilder direkt från kameran). Det finns dyrare kameror som säkert är bättre, men jag blev glatt överraskad över denna!
|