CITAT (ulfven @ 15-09-2003, 17:40)
Posse skrev:
"Ang mordet utesluter jag inte att det var en desperat och kuslig åtgärd av de mörka och hänsynslösa krafter som försöker tvinga in Sverige under superstaten."
Dina kommentarer i "Allemansrätt-strängen" var skruvade men här måste du väl ha klampat över varje skriven eller oskriven regel! Du menar att kampanjgeneralen Persson och hans vänner plockat fram ett fullfjädrat "psykbryt" som fick mörda hans mångåriga kamrat, kollega och vän för att påverka omröstningen?
Tala om sjukt argument och inlägg...
Jag håller fullständigt med Ulfven och med risk för att ni blir arga på mig så trodde jag faktiskt att det här var ett trädgårdsforum. Alla inlägg om emu och annat som hänt har i alla fall fått mig att inte besöka sidan på ett tag. Nu trodde jag ett det var lugnt igen eftersom valet var över. Jag använder denna sida om avkoppling och rekreation från mitt jobb som rehabiliterare. Och det har inte fungerat på sistone eftersom man inte ens här har fått vila från hetsiga diskussioner.
NU hoppas jag att alla hårda ord och inlägg är över och att vi kan ägna åt oss trädgård igen. Vill man diskutera politik finns det säkert forum för det också.