CITAT (Björken @ 30-12-2006, 09:04)
CITAT (rosentass i Göteborg @ 29-12-2006, 01:59)
Det blev så tyst efter ditt inlägg Björken. Men vad säger man.
Min mor drabbades av hjärnblödning. Halvförlamad men med talförmåga och mer eller mindre klart medveten under tre år. Tungt. Men även en hel del bitterhet som smälte bort mellan oss alla. Alldeles alldeles omöjligt att säga vad som är rätt/fel/bra/dåligt. Vet bara att jag själv skulle skulle vilja försvinna fort. Lätt att säga då frisk kanske.
Sen vet man ju inte vad olika inlägg egentligen menar med "vårdpaket" (även om aldrig styggt menat!). Alla på äldreboende?
Din man var så ung. Mitt hjärta blöder. Säkert många många andras också. Så rätt med barnbarnen. Kram Eva
Jag är van vid att det blir tyst efter mina lite längre inlägg, varför vet jag inte. Ibland blir jag ledsen och känner att ingen riktigt tar mig på allvar men oftast rycker jag på axlarna och tänker att det känns skönt att veta att jag har vänner som bryr sig om vad jag har att säga.
Kram på dig Eva och tack.
När jag läste ditt inlägg blev jag verkligen tagen. Jag tänkte hur orkar man igenom sådana händelser.
Man vill så gärna skriva men det är som om orden inte finns. Det känns som om de inte räcker till. Orden blir bara ord trots att man vill ge dem en innebörd. Jag tog verkligen ditt inlägg på allvar.
Jag är glad att ditt liv gått vidare och sänder dig varma tankar och kramar så här i årets slutskede och hoppas att du får ett Gott Nytt År.