Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
eftersom att inte sökningen fungerar så blir det tjatigt men.... eftersom att sambon jobbar på OSRAM (lampor) så har jag nu fått deras katalog och han kán köpa billigare nu undrar jag hur var det nu vad skulle det vara för rör???ni pratade om kallvita röda mm.... vilka var bra för vad om jag nu ska börja så vad ska jag ha får nått????
dom på osram kan säkert men jag vet att ni tycker lite olika här....vill hellre veta era förslag
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
Om du läser trådarna från 2 år sedan har jag kört 965 hela tiden .. men det fanns ju fler med åsikter och det finns många rätt rör ..varav tld är ett Vi hade en ung expert" här på den tiden minns jag -som skrev en hel del
Hash -det där på bilden var väl inget ... de på golvet, på de andra väggarna i trappan, i övriga växthusfönster , på borden, osv -syns ju inte LOL
fattar ni nu huuuur abstinet jag är i år ????
Frigolit `? I så fall beror det på att Helen och jag är lite skraltiga i våra leder och frigolit gälller utesådderna