Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
nu ska jag komma med årets första gnäll. har av olika anledningar (hundarna) inte firat nyår ute bå 20 år... hade i år fixat barnvakt och målat håret i en helt ny nyans efter diverse trassel, då hundvakten glömt sitt löffte, kom jag i väg hade det trevligt och vi gick ut vid tolvslaget för att skåla och titta på fyrverkeri då är det tydligen en ny idé om hur man firar nyår, i omlopp. man skjuter/kastar ägg på folk vem tror ni träffades av ett ägg i ansiktet? själklart var det jag och det tog en stund innan jag kunde se igen så jag fick tvättat av mej all äggvita som jag hade överallt. nästa år, stannar jag nog hemma tror jag
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Berith! Jag tror inte det finns några felfria medlemmar här. Och om det ändå finns, så är de inte många i alla fall. Det finns inga felfria människor överhuvud taget enligt mitt sätt att tänka. Men jag accepterar om du tror att de finns. Jag tycker bara att det är så otroligt ledsamt att en del får skit, medans en del andra får göra/skriva vad som helst, utan att det uppmärksammas.
Det gäller inte bara bilder. Det gäller reklam, åsikter .........precis vad du vill. Nog trodde jag i min enfald att samma regler gäller för alla inblandade
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!