Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
nu ska jag komma med årets första gnäll. har av olika anledningar (hundarna) inte firat nyår ute bå 20 år... hade i år fixat barnvakt och målat håret i en helt ny nyans efter diverse trassel, då hundvakten glömt sitt löffte, kom jag i väg hade det trevligt och vi gick ut vid tolvslaget för att skåla och titta på fyrverkeri då är det tydligen en ny idé om hur man firar nyår, i omlopp. man skjuter/kastar ägg på folk vem tror ni träffades av ett ägg i ansiktet? själklart var det jag och det tog en stund innan jag kunde se igen så jag fick tvättat av mej all äggvita som jag hade överallt. nästa år, stannar jag nog hemma tror jag
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (AnitaGg @ 06-01-2007, 10:24)
Diskussionen pågår ju i fler trådar, så jag klipper in detta här också.
"Skulle du länka till en sajt där man kan anta att du inte på något sätt haft till avsikt att man skulle begå en olaglig handling, så är det föga troligt att ett medverkandeansvar uppstår."
Källa: Upphovsrättslagen
----------------------------------------------- Om man nu tar nummer-tråden, så är dom flesta länkarna Lego-kartonger, vägskyltar, nummerplåtar o.s.v. Hur någon ska kunna få detta till brottsligt uppsåt kan i alla fall inte jag förstå :rolleyes:
I en annan tråd påpekades det att man direktlänkade till en bild som föreställde ett turistmål.
Ärligt talat .... kan man inte välja sina strider med större omsorg?
Nej Anita, det kan jag inte heller förstå. Varför haka upp sig på nåt som inte ens är ett upsåtligt försök till att skada nån annan? Då tycker jag det är värre att plåta okända människor för att sen lägga ut dem på nätet
Men jag kanske tänker fel där?
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!