Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
nu ska jag komma med årets första gnäll. har av olika anledningar (hundarna) inte firat nyår ute bå 20 år... hade i år fixat barnvakt och målat håret i en helt ny nyans efter diverse trassel, då hundvakten glömt sitt löffte, kom jag i väg hade det trevligt och vi gick ut vid tolvslaget för att skåla och titta på fyrverkeri då är det tydligen en ny idé om hur man firar nyår, i omlopp. man skjuter/kastar ägg på folk vem tror ni träffades av ett ägg i ansiktet? själklart var det jag och det tog en stund innan jag kunde se igen så jag fick tvättat av mej all äggvita som jag hade överallt. nästa år, stannar jag nog hemma tror jag
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (Alba @ 06-01-2007, 10:35)
CITAT (Evgeni @ 06-01-2007, 08:38)
Men ni måste jag också avreagera mig lite grann :P , och samtidigt ställa en fråga !
Varför är det okej att en del medlemmar får säga/skriva vad som helst utan att nån bryr sig, medans det räcker med att en del trycker på tangentknappen för att få på " moppo ". eller att det är okej att en del lägger in vilka bilder som helst, snodda/eller tagna utan att objekten ens är tillfrågade, medans det blir tillsägelse med en gång om fel person gör detsamma?
Att jag blev väldigt blöt i ögat igår, efter att jag blev tillsagd, är ingen underdrift. Det kan jag ärligt säga. Många gånger så känns det som om att det inte spelar nån som helst roll vad jag säger/gör så blir det fel . Och det gör ont.
Jag har väldigt lätt för skratt, ironi, galghumor, spefullhet...........seriösa frågor.......etc....etc............men jag kan bli ledsen också..............
I går tog även jag åt mig och med risk för att inte feltolkas tog jag bort mina bilder. Jag förstår hur du känner. Jag tror inte att det riktades till just dig. Det var nog så att det upptäcktes på din bild men var nog mer ett allmänt påpekande. Jag förstår om du blev ledsen.
Tack Alba. Det är alltid skönt när nån förstår vad man menar. Synd bara på att du kände dig tvingen att ta bort dina bilder. Det är möjligt att det inte var personligt menat, men det var till mig det skrevs, och ingen annan . Och jag kan ju ärligt säga,att om jag gjort nån ledsen, och det dessutom inte varit med avsikt, skulle jag göra allt för att ställa saker och ting till rätta , sån är jag.......på gott och ont..........
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!