Hej äntligen kommer jag in på nätet igen
Tänk att man kan få abstinens av att inte kunna komma in på det här forumet
Min envisa dator har krånglat i nästan en hel vecka och nu plötsligt funkade det lagom till jag skulle få expert hjälp av en släkting.
Jag är jätte glad över alla fina bilder jag fått.
Nu har jag bestämt mig för att det får bli en silver lind. Bilderna du skickade Lars var jätte fina. Det kommer att passa jätte fint med huset och omgivningarna
I en av dina länkar Cilla stod vad man hade för träd förr som vård träd, där tog man upp lind bl. a. så jag tror det passar bra. Vi har byggt vårt hus och stall så att det ska passa in i omgivningen 45 graders taklutning ett litet takutsprång etc.
Det rosablommande körsbärsträdet var enormt vakert

Finns det verkligen riktiga körsbärsträd som har rosa blomning?
Jag vill absolut ha ett sånt i min trädgård i såfall
Innan vi köpte vår tomt var vi och tittade på en gammal förfallen gård som var till salu, jag ville ha stället, jag märkte knappt att det var mycket att renovera. Mitt i trädgården stod ett enormt stort körsbärsträd översollat med vita blommor

Det var bedövande vackert.
När jag ett par månader senare kom dit kändes stället helt annorlunda förfallet övermäktigt mycket att göra vid. Jag förstod först inte varför sen insåg jag att trädet höll på att tappa sina blad och såg visset och trött ut. Precis som det innnan förskönat stället hade det nu fått det att se elendigt ut. Så nog är de både betydelsefulla och magiska