Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Varför kan inte alla förstå...., att vi inte är mer än mänskliga?
          anneli85
          Inlägg 26-01-2007, 12:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 297
          Medlem nr: 8 462

Ibland blir jag så ledsen, tycker för det mesta att man är en glad filur.....men det är inte alltid det är glatt tillbaks. Som idag så skulle jag öppna i butiken kl. 09.00 är själv här för de andra är på Ålandskryssning. Ska åka hemifrån och då spyr ett av mina barn, så jag ringer efter sambon som får komma hem och iochmed det så blir jag försenad till butiken. Anländer och dagen börjar med att jättegriniga kunder ringer och har stått och väntat och jag förklarar situationen och ber så mycket om ursäkt osv. Svaret blir ja nu har ni iallafall förlorat en kund + mer gnäll därtill. Varför kan inte alla människor bara vara glada och inse att olyckhändelser och misstag händer, jag har själv råkat ut för ungefär samma situation och jag har iallafall så mycket vett och etikett att förlåta. Ibland måste man ju inse att vi är inte mer än människor tyvärr inga förprogrammerade robotar smile.gif

--------------------
          /Anneli, glad amatör i Sörmland

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          anneli85
          Inlägg 26-01-2007, 12:48
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 297
          Medlem nr: 8 462

CITAT (Leia @ 26-01-2007, 12:39)
          Jag brukar försöka tänka att de personer som är sådär otroligt griniga och klagar på allt och inte har någon som helst förståelse för andra, de har det nog inte så roligt själva. (hum för att vara ärlig så brukar vi säga såhär om sådana kunder i min affär: Den där har nog inte "fått nåt`" på länge.... Hum, jaaa, sånna är vi! laugh.gif rolleyes.gif )

laugh.gif den var bra, som sagt människor som beter sig hur som helst kan absolut inte vara lyckliga

--------------------
          /Anneli, glad amatör i Sörmland

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 20:25

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon