Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Skrock eller ej, men jag mötte en svart katt och
          titti49zon6
          Inlägg 26-01-2007, 14:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem nr: 5 169

På morgonen skjutsade jag min son till jobbet och på vägen mötte jag en svart katt rolleyes.gif skrockfull som jag är spottade jag tre gånger-tvi,tvi,tvi
          men det hjälpte tydligen inte för för när jag kom hem satte jag igång med att färga håret
          wub.gif
          efter rätt tid gick jag till duchen och skruvade på kranen.....inte en droppe kom, kollade alla övriga kranar i huset och lika torrt där sad.gif
          paniken steg innom mig,såg mig själv flintskallig med en svart hjässa
          Kollade i vattenkannan-tom, vattenkokaren fanns det ca två koppar vatteni
          ställde mig med huvet över badkaret och tillsatte lite av vattnet så jag fick upp ett skum som jag kunde trycka ut ur håret och upprepade proceduren en gång till unsure.gif
          Nu var goda råd dyra, jag hade redan haft i färgen en halvtimme för länge,vad göra?
          Jo, hämta syltgrytan och fylla den med snö-tack för att vi fått lite av den varan- samt fylla alla tillgängliga kastruller med snö och smälta på spisen
          Tänk vad mycket färg det är i håret när man har begränsat med både tid och vatten
          Snövattnet fick jag sedan sila för att inte alla små söta varelser som lever i snön skulle bygga bo i mitt hår istället wub.gif
          Efter två timmars rännande ut och in med snö hade jag dock fått bort det mesta och räddat mitt hår från att frätas bort och fic höra på radion att det uppstått en stor vattenläcka som skulle ta 5-6 timmar att laga
          Vi har ännu inte fått tillbaks vattnet
          Men jag skyller allt på den svarta katten och nästa gång jag möter en sån så ska jag verkligen tänka mig för så jag inte hittar på nåt som kan gå galet

--------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Alba
          Inlägg 26-01-2007, 14:43
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem nr: 8 513

laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif

Förlåt om jag skrattar - men jag kan förstå din panik. Tänk om du hade haft en kamera monterad !

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 02:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon