Hej! Potatismjölet var RIKTIGT bra tycker jag...säkert effektivt, de flesta borde tänka "man kan ju aldrig veta". Och inte gör det någon skada heller! Fungerade det som avskräckare?
Jag håller verkligen med den som blev stum, jag tror det var Diana. Man blir verkligen stum av häpnad!!!
Och det är ju inte "pallarna" som ganska oskyldigt (för det mesta) tar ett eller två äpplen och äter upp dem....
Som jag skrev förut, var det så jag alltid tänkte, ända tills jag insåg att det inte är pallning det handlar om, utan STORA kvantiteter frukt!
Men den som bad att få plocka och välvilligt blev erbjuden att göra det...och sedan skällde ut den vänliga person som lät henne plocka...jag tycker nästan att det är hon som tar priset! Vilken osannolik oförskämdhet!
Jag hade inte heller kommit mig för med att svara, man blir ju totalt överrumplad i sådana situationer! Förväntar sig snarare ett TACK, eller vad tycker ni?
Hälsningar MadeleineB
--------------------
Hyllegården - din kryddbod på nätet! Örter, kryddor, olivtvål och mer... www.hyllegarden.com Gå ner i vikt - vår metod är enkel och effektiv. Inga piller, pulver eller pekpinnar!
|