Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Bröderna Rongedal, Så ska det låta
          netaave
          Inlägg 27-01-2007, 23:20
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Har precis kollat på "Så ska det låta" från igår för 3e gången, jag har fått nya idoler, nämligen de fantastiska tvillingarna Rongedal, Fredrik och Magnus. Man har ju sett dom i flera år bakom andra artister eller i Electric banana band, men som i går har man ju aldrig sett dom.
          Tror man kommer att höra mer av dom efter det här.

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          netaave
          Inlägg 28-01-2007, 12:56
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

CITAT (Berith @ 28-01-2007, 11:50)
          CITAT (Betty @ 28-01-2007, 11:43)
          Och vad beträffar Caroline af Ugglas  insats i förra programmet så kan jag bara hålla med Åke - hon var en märklig uppenbarelse. Först tyckte jag att det var rätt mycket Janis Joplin-stuk över det hela men allt eftersom  så blev hon bara mer och mer en dålig Björk-kopia tyckte jag. Undrar hur hon låter och rör sig när hon bara är sig själv... wacko.gif

Hon vann ju På spåret igår, lika jobbig i det programmet. Och hon ska ju vara med i Melodifestivalen också. *en liten suck*

Tycker också att förra Sjung-programmet var jobbigt, alldeles för flamsigt. I fredags var det bättre, om man bortser från Annelie R. Gillar inte henne, har inte riktigt kommit på vilken slags musik hennes röst skulle passa till.

Håller med om AR, tycker hon mest skriker. Måste till mycket specialeffekter på den rösten om det ska låta bra.

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 07:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon