CITAT (Berith @ 28-01-2007, 17:03)
Och då blir jag jättenyfiken - varför vill ni att 1 år gamla trådar ska låsas?
Jag hänvisade ju till dikttråden ovan, ser att det fortsätts skriva i den. Vad är det för skillnad på att skriva i den tråden och andra som plockas upp efter en tystnad på några/flera månader? Innehållet i tråden? Rubriken? Trådskaparen? Vem det är som plockar upp tråden igen? Den som fortsätter skriva i en sån tråd?
Jag vill väldigt gärna veta.
Kan nog faktiskt ha med innehållet att göra, varje dikt är juh en separat del som inte kopplas till ett annat inlägg, inga frågor eller diskussioner. Visst, tråden skapades för längesen, men den har hållits aktiv relativt rekelbundet. Samma sak är det juh med citatstråden, ena inlägget är oberoende av det andra, såna trådar kan då få va´hur gamla som helst i startdatum för dom är ändå dagsaktuella. Men en ett år gammal tråd om vädret som va´förra året......eller ännu värre förrförra eller förr förr förra

Kallt är det väl varje vinter? I vart fall här uppe

Att man sen kan reagera på att nån plockar en tråd från gömmorna och ser att personen ifråga svarar på en mer än ett år gammal fråga eller komenterar ett inlägg skrivet av en medlem som ingen ens hört talas om av oss som inte fanns här då......då tycker jag inte det är kontigt att frågan dyker upp om låsning av gamla trådar som inte vart aktuella på nåt år.
Det här är mina tankar kring det, andra har säkerligen helt annan uppfattning.