Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
Melissa Etheridge har ju gått igenom att ha cancer och klarar av det trot alla operationer mm stått på scenen sjuk och denna låten skrev hon när hon genomgick det...... jag tycker texten är så bra och många tankar med den i run for life
hittade tyvärr inte den där hon framträder själv....men det är ju texten
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
ja den väcker känslor och tankar,men sen uppfattar jag henne som en väldigt stark människa när jag såg programmet med henne och hon berättade om sin kamp och sen hur hon gjorde låten och sen ställde sig på scenen och sjöng då sprutade tårarna på mig budskapet som jag förstog det, var att hon ville säga att även om sjukdomen åt upp henne så skulle den aldrig komma åt hennes själ
så även om ni inte kan lyssna på just denna så kan jag rekomendera hennes skivor....dom har ett budskap och hon har stark röst(tycker jag iallafall) många tecknade filmer som tex björnbröder tror jag det är många är dom iallafall är det hon som sjunger låtarna till om man lyssnar på den engelska versionen
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"