Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Har någon växthusmodeller att visa?
          Makarna Blomster
          Inlägg 28-01-2007, 10:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9
          Medlem nr: 9 010

Vi är helt nya medlemmar, upptäckte denna fantastiska sida just idag! biggrin.gif Vi har varit utan ström och telefon sedan stormen Per. Så när vi fick tillbaka detta loggade jag in mig på en gång för att försöka hitta några modeller och ideer på hur vårt växthus ska se ut.

Vi (läs Peter, min man), ska bygga det helt från början, vilket inte i sig är ett stort problem, då han är snickare m m. Men problemet är att jag vet inte HUR jag vill att det ska se ut wacko.gif sad.gif tongue.gif

Vi har det stora privilegiet att ha massor med härdat glas att bygga utav. Men jag undrar om inte det är bäst att ha plast till taket. Men det blir väl för dyrt antar jag. huh.gif

Så om någon skulle vilja hjälpa mig (oss) att hitta några ideer vore vi mycket tacksamma!

Ha det så bra ni kan i detta snöiga väder!

ps.
          Mina tomat- och limebasilika frön tittar då upp så fint i alla fall! Alltid något att glädja sig åt! tongue.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          kollba
          Inlägg 31-01-2007, 14:26
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 169
          Medlem nr: 8 755

CITAT (kerstin z5-6 @ 31-01-2007, 13:03)
          det kostade 50 kr pallen biggrin.gif jag bor nära en fönsterfabrik , glasen var felskurna i storlek och kostade ett spottstyver smile.gif

En del har det bra tongue.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 22:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon