CITAT (LadyG @ 02-02-2007, 18:14)
Folk skickas inte hem för att de druckit lättöl, och inte var åttonde anställd. Fast det är inte det intressantaste. Varför rapporten är felaktigt daterad tycker jag är betydligt intressantare. Vad döljer de? Är den manipulerad på fler sätt?
"Det är teveprogrammet Uppdrag Granskning som avslöjar existensen av den interna säkerhetsrapporten, som är daterad den 23 oktober 2006 men inte diarieförd hos Statens Kärnkraftsinspektion förrän den 19 december."
Ny TeknikNy Teknik anser jag vara mer pålitlig än de flesta faktiskt, med tanke på deras målgrupp.
aktuell text:

Av detta kan man dra slutsatsen att det var en av åtta av dom testade som var påverkade, och förklaringen var sedan att dom druckit för stark öl.
Ny teknik är nog ej bättre än de andra tidningarna. Jag läser den regelbundet men tycker den chanserar mer o mer mot kvällstidningshållet.
NJy teknik gör ju samma grej som de andra tidningarna. Kvällspressen skrev drogpåverkade, Ny Teknik Berusade.
Jag jobbar själv som arbetsledare och har alkotestat personal. Den fåtal jag har avvisat eller omplacerat har ej varit vad vi kallar för fulla men mätare har gett utslag på lite för höga halter alkohol.