Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo vart vänder man sig om man vill anmäla vanvård är det till kommunen,det gäller lillkatten som man inte kan klappa nu pga att hela pälsen nästan är en stor tova jag vet att det finns djurskydd eller så i kommunen tycker ni att jag ska vända mig dit och berätta allt från början
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (pejori @ 07-02-2007, 20:31)
CITAT (malin72 @ 07-02-2007, 20:08)
...men hon hänvisar till att katten minsan är dotterns :(
var då så fräck att du frågar dottern när mamman hör på, om du får köpa henne hade jag varit som du, hade jag struntat högaktningsfullt i grannen och låtit katten komma och gå som hon vill. du har ju bara öppet och vädrar sen att katten går in är inte ditt fel
jo jag har tänkt så....familjen är så konstig så jag vet inte om hon fattar om jag erbjuder henne 1000 kr barnet är väldigt obstinat,som mamman säger själv det är dom som bestämmer hemma och över henne
sen tänkte jag att hålla mig på rätta kanten ett tag för att via att jag minsan har gjort rätt ,så hon inte kan komma åt mig om jag går vidare(vilket jag kommer att göra om inget ändras nu)
men självklart så "råkar" hon smita in då och då så jag får pussas lite
den ända fördelen nu med att dom arbetar här hemma för dörren står ju öppen
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"