CITAT (Fenja @ 09-02-2007, 15:05)
Hmm... jag funderar över: Vad tycker ni om Paris Hilton, Brittney Spears, Linsey Lohan och Viktoria Silvstedt till exempel? Är de hedervärda människor med tragiska livsöden också, trots att de är i livet ännu?
Mvh
Fenja
Vad kan man egentligen tycka om dessa?

Det man "vet" om dem är ju det man ser och hör via media. Det är ju medias framställning man får. Visst kan jag TYCKA vissa saker om dem, men det är mer förknippat med att jag kanske inte gillar det som de representerar, sjunger, gör, men jag kan ju inte ha någon åsikt (egentligen) om DEM.
Fasst, visst, Silvstedt har man ju sett i en hel del intervjuer och hon verkar ju inte vara den vassaste kniven i lådan precis, men ett tragiskt livsöde? Nej, det kan jag inte påstå. Herregud, hon har lyckats med det hon vill göra och nått framgång och det är det väl definitivt inget tragiskt med. Om det dock skulle framkomma att hon varit utsatt för hemskheter i barndomen, knarkat, blivit utsatt för övergrepp o.s.v. ja, så skulle jag nog börja tänka i de banorna förmodligen.
Men så länge dessa "stjärnor" gör det som de är bra på, har framgång och påstår sig må toppen så kan jag ju inte säga att de är tragiska. Att jag sen tycker att det de pysslar med är tragiskt är en annan femma...
Och nu inser jag att jag har vandrat långt från trådens ämne