Har ni gjort det nån gång?, Det är inge skönt.......lätt att ta fel på en hjärtinfarkt, hur hjärtat krampar som det skulle slitas ur kroppen på en, man får varken till sig eller ur sig andan....panikkänslan växer sig starkare samtidigt som ett enormt äckelillamående sköljer över en....

Trodde det va´en ny hjärtinfarkt tills jag kände tårarna, då insåg jag att det
bara va´en ångestattack.
Jag har inte mått bra sista året, har vart långtidssjukskriven för utbrändhet och hjärtinfarkt, en inte så lyckad nätrelation som också nött på känslorna har gjort sitt till.
Jag vart nyligt kontaktad av en kvinna och vi pratade lite på msn, jag hade hela tiden uppfattat henne som runt 60 och vart något chockad när det visade sig att hon va´42 och en skönhet. Eftersom jag tyckt om personligheten hos personen sen länge, en varm, mjuk och enbart vänlig människa så hade hon kunnat få va´90+ om det nu skulle va´så, vi pratar juh bara på msn.
Men så igår så fick jag ett kort sms efter att jag frågat en god vän......bekräftelsen kom i form av...-Hon är runt 60

Olustkänslan hade jag redan haft i några dar för känslan att jag hela tiden känt henne som äldre.....varför tvivla på sina medmänniskor?
Jag tänkte lägga det här i gnälltråden först...men insåg att det kanske va´lite långt
Nog om mig och mitt jä**la skitliv
Ha en underbar alla hjärtans dag ni allihopa, en kram till er alla!